En liten sån helt bisarrt god låda sia chokladglass senare så ska jag bege mig av mot staden.
En av de bästa sakerna med Stockholm är att de har butiker öppna på söndagar! vilket grej va!?
Slingade håret med hjälp av karln igår. Känner mig rätt gul idag, så silvershampo är på listan.

Annars så växer jag som vanligt nu för tiden. Samma kläder som sist men tvättade!! lovar och med ett nytt sköljmedel som luktar helt otroligt!Och något jag kommer sakna från Olof af acrels väg.. mitt porslinsskåp. Jag gillar känslan av att öppna skåpet när allt skiner rent och fint mot mig och säger tjenna! Vem/ vilken/ vilka vill du använda nu?Fast Gröndal i all sin prakt överväger den lilla saknaden tusen gånger om!

Och till sist.. mitt gula hår. Tänkte för en stund att jag kanske bara skulle ta och försöka strunta i min " allt måste se så naturligt ut" nojja och bara bära upp det. Men när alla dagar inte känns direkt slimmade och härliga så tror jag att jag får skjuta upp "bara bära upp de" till någon annan gång i framtiden. Beviset på gulheten
ps. är inte arg. Bara fokuserad på att inte tappa datorn.

Nu drar jag och mina foglossningar ut i solen! wihu! laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar