Kom hem från jobbet i en ruffsig har blivit "omblåsitunnelbananfrisyr" tjusigt! Gjorde iordning påskäggen som ja ville och märkte till min bestörtning att jag köpt för mycket innehåll!! Och jag som trodde att jag inte skulle ha en chans att fylla äggen. Chi fick ja och nu lämnar jag om möjligt årets största I-landsproblem.

Det är en unge i minuten på TV. Jag har svårt att hålla mig från att se programmet. Jag har även svårt att inte irritera mig på killen som flinar hela tiden när tjejen har ont som tusan. Om Per skulle sitta och flina i en stol när det väl beger sig så hoppas jag att han förstår att jag menar allvar när jag ber honom åka hem/ iväg/ ut/ vart som helst. Fast det kommer inte hända. Skönt.

ps. om två veckor har vi flyttat in våra möbler i gröndal. Gör ont av längtan och trötthet med tanke på att tre kartonger är packade av väldigt många

2 kommentarer:

  1. Jag såg det också. Han var en idiot. Jag ville slå han. /e

    SvaraRadera
  2. haha! " nej jag kan inget sånt där, kan bara motorer" döda mig!!!

    SvaraRadera