Nöjdhetskänslan. Nöjd men trött

Gatan där vi bor fram tills på måndag genom mina solglasögon. Tänkte att det kanske skulle kännas som på riktigt. Men icke, jag hade fel. Oavsett finvädret och grönskan: de ger lyckorus

Har jobbat som en tok i dagarna tre med en film. Typiskt mig att bli dunderpeppad, glömma hur kort deadline det faktiskt är, bli helt trött i skallen, dunka huvudet i bordet, riva mig i håret för att sedan ändå fixa det i god tid. Måste dock erkänna att det var bra mycket enklare innan knodden. Energin höll sig på en bättre nivå. Eller var det för att kaffe konsumerades utan att tänka på någon annan än mig själv? troligtvis så.

Är iaf. väldigt nöjd. Sån skön känsla det är att ha. Nöjdhetskänslan


Åsså en trött, tjock, minielefantvadad arbetare med seriöst ryggont. Glad ändå på något lustigt vis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar