på tal om lyxproblem...

Dom här bilderna. Som denna.. tycker dom känns så lustiga/ overkliga/ inte riktigt på riktigt. Men om man litar på vårdguiden vilket jag har valt att göra så väger Knodden ca 2 kilo nu och är 44 cm lång. Inte konstigt egentligen att jag känner mig som en val med minielefantben. Att jag inte har så mycket energi över för annat än det som rör mig, Per och min flytt kanske inte är så konstigt.. känns som en enorm utmaning som ska fixas samtidigt som en enorm hop jobb har råkat infinna sig. Längtar efter att få sova ut hemma i en lägenhet som plockad ur en dröm. Kommer snart om några veckor ske i Gröndal! Först jobb och en massa annat, sen sova ut.

Har förresten googlat mig yr på svullna ben och vader och kropp plus gravid. Skulle vara kul att inte ha stödstrumpa en dag eller två tänkte jag. Men tji fick ja. Kommer inte hända.
Ett i raden av alla lyxproblem.

2 kommentarer:

  1. Jisses vad fort det går! Är så glad för din skull vännen! Puss

    SvaraRadera
  2. Den bara springer! så galet. Hoppas vi får ses snart snart snart! <3

    SvaraRadera