En långhelg

Ett viktigt meddelande från "skolområdet"

Alltså sån lyx!
Kära mor åkte tillbaka till norr igår.. det efter en fullsmockad helg. Hon har hjälpt mig med gardiner, storköp, och det oslagbara... fotriktiga skor!! Desto längre tiden går desto mer svullen blir jag.. idag.. en heldag i nya skorna och jag har inte ens ont i hobbitfötterna.
Självklart hann vi med en del ultimat shopping till henne och ett besök till Vinterviken.

Den 10e juni är min sista jobbdag också. Idag var min kära vän Emmas första lediga dag. Det skrämmer mig lite och fascinerar mig samtidigt hur fort allting går, för ännu är inte allting helverkligt direkt. Knodden är inte 100% på riktigt förens Emmas Knodd är i dagsljuset.. så hejja Emma! Förväntar mig solskenshistorier sen bara så att du vet!

Tre av mina bästa på en och samma bild. LYX!


En tjock tjej_83 nyfikad och nöjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar