frukost och ett discomonster

Det är inte så jobbigt med svullna ben/fötter/ händer när man har en sån otrolig typ vid sin sida som bara fixar, gör och säger god morgon med frukostdelux!

Och Knodden har kommit in i en trotsfas redan! Sparkar som om det inte finns en morgondag. Blir ett sjövilt discomonster så fort det spelas någonting av god karaktär. Sänker volymen när det blir lite för avancerade moves.

Annars så har jag äntligen bestämt mig för när jag har min sista jobbdag, fram tills dess så är det en massa saker jag har tänkt att få koll på. Exempelvis vad ska anmälas var och var är vilka?
Har kommit på mig själv med att jag nog trots allt är lite av en typ som vill ha kontroll. Inte på ett freakat sätt, mer att jag tycker det är skönt att ha koll på vad som händer och sker, vad jag ska göra för att slippa krongel. För krongel, det är ett av mina absolut tråkigaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar