Igår klarade jag det jag trodde var omöjligt. Hade laddat hela dagen för en kompis födelsedagsfest som var så jäkla trevlig. Han i sin tur hade fixat en tjock bunt biljetter till johnossi som spelade på Berns på något slags event.
Jag har länge velat se johnossi, och exakt som jag trodde och hade hört så var dom fasen fantastiskt bra live.
Åkte tunnelbanan hem och däckade vid 1! helt otroligt i tanke på att jag annars somnar vid 22 helt utmattad.
Har iof idag varit helt knäckt och mer än marknad i hornstull som för övrigt innebar en del fynd var trevlig och enormt stor tog hela musten ur mig så har jag inte pallat med någonting mer. Men vem vet?! Bullbaket och storhandlingen kanske hinns/ orkas med den me.

Nu ska jag sova igen. Det här är ohållbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar