Det man inte får snåla på




Imorse drömde jag om Knodden. En kul typ var de. Sen blev jag väckt av att killen tänkte bjuda upp till lunch. Lyx! men hur länge och mycket kan jag sova just nu!?

Imorgon blir jag 28 till åren, något jag helt och hållet glömt bort om inte min mor och Per påmint. Tror att jag glömmer den där födelsedagsgrejen och går och sover en stund. Ska iof hämta något på posten och köpa drickbart kaffe! Lärde mig nämligen vid senaste storhandlingstillfället att oavsett hur kul det än är att "fynda" priser så får man aldrig, och menar då ALDRIG fynda på kaffe. Per påstår att det smakar garvsyra? Jag påstår att det är giftets urfader i lukt och smak. Det var coops snabbkaffe de, nästa kapitel skulle kunna vara läskigheten med löfbergs lila som vi sedan kan toppa med Gevalia. Har råkat ut för äcklighetens ondska dubbla gånger med båda två. Undrar om det är jag som kokar fel, för andra kan bjuda upp till gevalia utan att jag tänker på de, mer att det smakar bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar