Första dagen över tiden

Klicka på bilden för länk

Jahapp, sov länge, de efter ett the Wire maraton igårkväll. Sitter nu med min kopp kaffe 11.30! och bestämmer lite över dagens inköp. Per tar storhandlingen, sen blir det Ikea. Tänkte försöka vara sådär väldigt smart och skriva ner vad jag ska köpa där på plats. Allt för att så snabbt som möjligt kunna sicksacka förbi damerna vid ljusen och herrarna i tag själv lagret.

Känner mig lite som en laddande krigare som rustar upp inför ett maratonlångt krig i kungens kurva. Hoppas och ber till alla makter att hissen fungerar. Det är så man kommer undan laburinten lättast.

Sen så får ju Knodden komma. Skulle va helt okej. Funderar på om jag möjligtvis skulle kunna lära mig virka under tiden eller om jag är ett hopplöst fall där. Känner mig spännande värre med andra ord.

4 kommentarer:

  1. Minns du när jag försökte lära dig att virka och mössan liksom blev mindre och mindre och mindre? :) Sötkorv!

    SvaraRadera
  2. Jaa lär dig virka så kan vi peppa varandra på den punkten också.. jag har fått order på ett iphone-fodral. Det ska vara klart innan fredag och jag har knappt börjat. :S

    Hejja Knodden, friskt humör, snart hänger du med päronen utanför!! :P

    SvaraRadera
  3. haha Emma! ja det blev typ en "mössa" för ett ägg haha, men kanske ska jag ge det ett försök. Verkar ju som om jag kommer ha mycket tid till exakt ingenting här haha. Eller nä, här ska jag inte ge upp hoppet. Ut kommer den ju förr eller lite senare:)
    Geka, bra ramsa där, ska nog ta den till att bli lite av ett mantra:)

    SvaraRadera
  4. Ja du Pudel-hästen var ju bara en variant. Du skulle ha sett programmet. Det var helt galet! Nu ser jag dessutom filmen "Att göra en pudel". Haha!

    SvaraRadera