sockerchocksönskningar


Om jag fick bestämma helt själv på ett väldigt icke vuxet vis så skulle jag välja. Godis, glass, choklad, chips å dipp, läsk å juice hela tiden nu. Om och om igen, enbart de, inget annat, helst regn utanför fönstret. Men nu är det ju så att vi är två. Och det är nog rätt tur ändå.
Äter en ballerinakaka när han är i duschen och hoppas på att Knodden bestämmer sig snart. För om inte så vet jag inte hur det här ska sluta. Överdos på dessertbordet på berns? oj så jag vill till dessertbordet på berns!

3 kommentarer:

  1. ÅÅ vad jag förstår vad du säger (skriver)!! För min del har det inte direkt gått över nu efter mag-tiden.. typix. Försöker bättra mig men jag älskar sötsaker.

    SvaraRadera
  2. Åh jag gick in här för att kolla om du möjligtvis inte skrivit på ett tag. Men så ser jag ju att du fortfarande huserar i Gröndahl och inte på förlossningen. Jag håller tummarna för 25:e!

    SvaraRadera
  3. Ja va fasen ska man göra Emma!? ser inget direkt ljus på den bli bättre fronten för mig själv egentligen heller haha.
    Å angelica, jag hoppas att jag bara inte uppdaterar helt plötsligt:) fast huu börjar som bli lite nervös nu

    SvaraRadera