yo, mother fucker, pip

Vet inte vem som ritat pippin, ligger som sig bör i min randommapp, den bästa mappen av dom alla

Guiness går runt och drar sig i lägenheten. Lägger sig där det är skönast för stunden. Knoddens rum, hallmattan, under köksbordet och sängen är topp 4.
Det har varit bisarrt varmt, och för en rätt tung dam i svart kostym är det klart att det blir extremjobbigt. Typ på samma sätt som för undertecknad. Dock har jag ju både vita armar och ben så det kanske är något lättare för en sån som mig, eller varför då egentligen? ( här skulle det kunna komma en lång utläggning om det är bättre med två ben och armar än fyra ben, om svart är bättre för det håller ute kyla.... ja sådär i all evighet helt utan belägg, men jag lämnar de )

Vi gick i alla fall runt gröndal efter vattnet igår, och jag kommer omöjligt sluta älska det här stället, det är aldelens perfekt på så många vis, fötterna är nu som kuber igen. Men det gör inget. För vi åker till stora skuggan/ fiskartorpet och hänger på stocken, vi gänget på tre snart. Guiness, ja å per. Helt perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar