Hola amigos!


Först och främst Stockholm BB är magiska!
Sen så är jag imponerad av tjejor som kan tänka på annat än sin Knodd när den väl har kommit. För jag kan inte tänka på någonting annat. Tid, dygn, måsten, inbokade grejor, allt känns bara lite för långt borta.
Walter är i alla fall en helt underbar varelse. Han skriker ibland, äter och sover mest. Utöver det så är han fruktansvärt gullig med en helt enorm min- repertoar.
Imorgon åker vi minifamiljen norr över, ska bli spännande, kommer att gå toppenbra men ni andra som just fött eller ni som kommer ihåg hur det var. Jag är rätt nervös för hur oskönt det kommer att vara att sitta hela vägen. Jag tror ni kan förstå mig och det känns lugnande kanske.

Hur som haver så är jag så kär i denna lilla varelse så jag går av!

3 kommentarer:

  1. Åh så fin han är, helt underbart söt. Säkert ännu sötare i verkligheten! När jag kommer hem från Sorsele ska vi ses. Det har jag bestämt! Kram och mysgos på er alla tre!

    SvaraRadera
  2. Jag är också lite kär i Walter :)

    SvaraRadera
  3. Måste bara berätta.
    Jag drömde om Pelle inatt, han stod med en spade böjd över något med ryggen mot mig och vände sig om och tittade på mig. Jag blev så fylld av glädje att jag kände av det när jag vaknade imorse. I drömmen kramades vi så där hårt som vi alltid gjorde.

    Tyckte att det var en mycket fin dröm. En sån där dröm som man aldrig glömmer bort.

    SvaraRadera