minifom


Ja just! Testar Minifom tips från rara Ulrika. Hittills inget direkt resultat tror jag, lite kräks iof vilket jag kan tänka mig är en mycket bra grej! Håller tummarna och hoppas att gråtattackerna är färre, kortare, bortblåsta imorgon helst! Det sliter sönder mitt hjärta när han skriker och det inte går att hejda. Men jag antar att det är omöjligt att uppskatta någon så mycket som Walter då när han väl fått komma till ro. Hjärtat mitt går sönder minst lika mycket då fast på ett helt annat sätt!

2 kommentarer:

  1. lycka till! effekten var inte magisk med Edith, men absolut till bättre. De hoppas jag lille Walter också får njuta av! Och dina öron. kram

    SvaraRadera
  2. Älskade. Du kan ju testa att undvika mjölkprodukter kanske? Vem vet, det kan ju hjälpa. Kärlek till er.

    SvaraRadera