hemligheterna 5

Hakar på Karins hemlighetsdelande bloggutmaning

1. När någon taggat mig på en bild på facebook så knyter det sig i magen. Taggar som oftast av bilden fort som tusan och försöker glömma att det kanske var/ är verkligheten. Oftast sker det på bilder från dåtiden.

2. Ibland när jag inte orkar fråga för att förstå så låtsas jag bara hålla med för att slippa ett långt svar som jag ändå kommer att glömma. Vill ju inte verka allt för arrogant.

3. Jag är avskyvärt dålig på att fråga om hjälp / säga hur eller vad jag önskar. En fråga brukar oftast börja med en lång rad om och men du behöver inte men om du vill så kanske... och avslutas med ja alltså om det är okej.

4. Jag kan vara på bra humör, men låter helt sjukt leds i telefon händer när störningsmoment, den på andra sidan tuggar tuggummi frenetiskt inträffar som oftast. Blir gaaaaalen på sånt!

5. Oartighet, surhet och fräckhet ( frän, tuff, ball, läcker osvosv same same) är mina pinsammaste. Jag mår allt som för oftast dåligt för den som beter sig på det viset.

Torkar nu bort svetten ur pannan och postar inlägget. Tror på att utsätta sig för läskighetsgrejor för att växa och gå vidare. Nästa gång kanske jag inte ens med min superhörsel hör tuggummituggandet på andra sidan luren. Who knows!?

6 kommentarer:

  1. Du är definitivt inte ensam om detta. Känner igen mig i några av punkterna.

    det var en kul utmaning, men svår! Men jag hoppade på i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Ska genast läsa dina:) En riktigt bra utmaning

    SvaraRadera
  3. haha, den går inte ens att "bjuda" på. Nästan i klass med skunkdagboken som jag för övrigt var tvungen att spara. BUT WHY!?

    SvaraRadera
  4. 1:an! Jag blir snygg på en av tjugo bilder, nej typ en av hundra, och om man dessutom blir taggad i mindre coola situationer måste jag avtagga direkt. Jag har lagt ner tid på att framstå som cool och så kommer folk och sabbar, vafan!!

    SvaraRadera
  5. haha Karin, lite exakt så! Sen känslan av att man kanske tyckte man va lite ball förritin, så ser man det nu och det gör aj! ont! nej! skammen!

    SvaraRadera