jaahapp

Bild: ?

I dagarna är jag gräsänklingsmamma. Per är och jobbar, jag och Walter lär oss leva i en annorlunda situation med Per som stöd. Vi lär oss en massa! Igår åkte vi tvärbana, vi drack kaffe på ett fik, vi kollade in vattenskadelägenheten, köpte lite grejor i liljeholmen osv. Var helt stolt och slut när jag kom hem några timmar senare. Lustigt hur jag aldrig någonsin kunnat föreställa mig hur sånna små små saker skulle kunna göra mig så så stolt och nöjd över mig själv.

Nu sover han okej gott, kommer nog vakna snart. Det betyder att jag måste skynda att packa ihop väskan så att det går smidigt att ta sig iväg efter Walters bestyr. Så intressant jag är nu för tiden. Nästan skamligt! Allt handlar om främst Walter, sen vattenskada. Skärpning på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar