kära em.




Jag har tur.
Hon som är min dagbok sedan sådär långlång tillbaka fick en urgulli tjej just innan vi fick Walter. Kan någon ens ana vilket lyx det är?! Hon får frågorna, det är med henne jag har samtalen, ja om hur det känns, om hur kul saker kan vara eller hur mycket svårare vissa saker är än man kanske anat. När Henny tokskrattat så vet jag att ja.. det kan ju inte dröjja allt för många veckor nu...
Oj så glad jag är för att jag har henne finaste em.
pst! om man trycker på em. så kommer man till hennes twitter

3 kommentarer:

  1. Och JAG har tur. Är så himla himla glad att jag har dig. Du är en av de klokaste och starkaste. Jag längtar så mycket till den dagen då vi blir grannar. DÅ! Förstå, våra kiddos spelar fotboll i samma lag och tvingas stå i mål för att de inte har någon frivillig i laget, typ. Dem stjäl frigolitskivor, sjunger på stan, tjuvar dricka. Å såna saker. /em

    SvaraRadera
  2. Så jag längtar!
    Kanske vi som snor frigoliten åt dom:)

    SvaraRadera