oluktn

Tryck på bild och hitta länk

Något som hände undertiden jag var gravid och som hållit sig kvar i direkt god form är mitt luktsinne. Aldrig har det varit så bra och aldrig har jag varit med om att byta disktrasa så ofta och många gånger under en och samma vecka. Jag stog inte ut och står inte ut med den sura hemska lukten av illa disktrasa, än värre otvättad, eller fuktig handduk som behöver få rätten till att få torka ordentligt. Nä ännu värre, det är när man duschat och torkat sig torr, kommer in i ett annat rum och känner, nämen seriöst jag luktar apa! Då vet man, det är handdukens fel! Den kan vara helt nytvättad, spelar ingen roll, ibland så är den bara inte som den ska.
Hur som haver, detta har då lett till att jag har tvättat snart alla kläder vi hade med oss till Karlstad från källaren. För i källaren aka. evakueringslägenheten så kändes det inte så mycket, vi bor ju som sagt I lukten där, den fuktiga lukten, av dålig handduk skulle jag nog vilja kalla det. Jag längtar tillbaks hem till Gröndal så jag spricker, men dröjer inte så länge. Minst halva tiden har ju passerat, var det en månad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar