Annars då? jo bra tack


Första gången med en dator och jag på en ja, evighet. Huset har lagt sig och jag googlar om onda knän efter graviditet och kommer fram till noll, inget och nada.
Jag har annars hunnit drömma mig bort i en katalog från Ikea och en från Mio, skrivit tre ord i ett korsord varav två ord som jag med största sannolikhet tror är fel.
Jajja... en otroligt otroligt skön helg på så många vis i alla fall.
Walter har exempelvis råkat på en "crazy lady" på karlstads gator som bjöd på en bön och goda visdomsord. Vi mer vuxna har druckit extremt gott kaffe och många koppar av de. Lagat extremt god mat och försökt röra på oss för att få bort den och lite till från våra tränade kroppar to be.

Så fruktansvärt ointressant en kan bli efter att ha fått barn, ja det är näst intill otroligt. Men en dag, någon gång, kanske. Då är jag tillbaks som vanligt med vissa stora förändringar. Kanske till och med uppdaterar mig på saker då. Kanske smyger mig iväg på någon totalt ointressant spelning på LHB. Men för nu. Då fortsätter jag för omvärlden vara rätt ointressant med glädje tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar