gå eller inte gå, ser vel



Imorgon är det en Umegrej på strand och jag vill hemskt gärna gå. Funderar mest på om jag rent mammamässigt kommer att klara av det. Om killen är hemma till tio ( jo han jobbat sjuka mängder just nu fram tills på lördag och självklart ska saker krocka så mycket som möjligt)så kanske jag ska våga mig iväg en två timmar.
Det är inte att jag inte tror att han fixar att vara hemma med en sovande eller vaken Walter, det är mer om jag fixar att inte vara hemma med en sovande eller vaken Walter. Har ju lixom aldrig prövat.

Hade som bestämt mig för att gå redan för en månad och lite mer sedan, när eventet dök upp på facebook, och nu börjar jag vela. Lustigt hur jag har blivit.
Oavsett, så gå dit du som läser och kan, det kommer bli kul och vi kanske ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar