En gå i par person

En av de grejorna jag önskar mest just nu är att jag skulle tycka om att vara ute och gå allena/ jag och Walter. Att jag lixom inte kunde vänta på morgonen för att få snöra på mig mina perfekta gåskor och kasta oss ut genom dörren och möta vilket väder som, spela ingen roll för jag vill just gå.
Men det händer lixom inte, jag är en gå i par person, tydligt, bevisat och fan å!
Jag ska verkligen försöka reda bot på det hela. Men när spotify ger mig FÖR MÅNGA valmöjligheter så lockar inget ett nå ens där. Jag måste ransaka här, göra en bra lista alt. sno någon annans och bara mata promenad. För vem mår dåligt av frisk luft?! Ingen troligtvis.
Efter kaffet går jag ut!

2 kommentarer:

  1. Men Guinnies då?! Hon måste väl ut?

    SvaraRadera
  2. Hon bor hos sin andra ägare nu. Vårdnaden är ju som delad:)

    SvaraRadera