Klicka för källa

Låter på så många som att de har det så bedrövligt tungt. Kill och tjejproblem, barn eller inte barn? Karriär eller stanna nöjd? Vad är nöjd? Vikten, helvetes jävla vikten! Så hittas inte de perfekta byxorna samtidigt som dåligt samvete över att folk dör världen över. Just ja, så semester, HELVETTE semester! Om jag inte får mina veckor döööör ja för då blir det inte som jag vill, jag jag jag jobbigt dåligt jobbigt.
Gött om de skulle få vända snart. Börja inse att ta hand om varandra, att vikten är ett låssasproblem och att vi egentligen är helt bedårande allihopen av oss. Å sen, om det inte blir exakt som du tänkt så kanske det blir ännu bättre?!

1 kommentar:

  1. Hehe, ja visst framstår alla "problem" som så onödiga numera? Verkar som du omvärderat ditt liv på samma sätt som jag gjort när Oskar kom :)

    SvaraRadera