103 dagar kvar och lägenhetsfotografering

Här växer man dagligen utan att panika. En rätt skön känsla. Bli tjock utan oro och ångest.


Så var det fotat. lägenheten alltså.
Hör mig själv säga - ska jag tända ljusen kanske?
fotografen svarar - nä för tusan! ger så overkligt intryck, vem har ljus tända mitt på dagen lixom?

Känner att jag litar på honom.. tror resultatet blev bra.. frågan är nu bara om någon av mina " stilleben" kommer användas.. kanske det här.. "gammal spis plus glasburkar med innehåll väljer jag att kalla det" En annan möjighet är att han väljer att använda mitt andra stilleben.. kan kalla det "vit kruka med krydda plus oljor och röd häst"

OBS! Såklart fanns inte diskmedlet med på bild, mitt favvodiskmedel. Luktar godast, bäst för händerna och självklart minst innehåll för mest pengar. Men hellre ren och fin disk än äckli halvtvättad.
Förresten på det, i Gröndal kommer det finnas en diskmaskin!! LYX! är uppvuxen med en sylinda Eklund ( min mamma och pappa ) för att sedan aldrig ha någon. Så ja, det känns LYX!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar