Han fixar biffen

Bild: Vet inte vart jag funnit den... men gillar den mycke
Jag har så förbaskat tur!
Han städar, dammsugar, torkar, fixar. Jag är förvisad till soffan.
Jag räckte i ungefär 40 minuters ställa i ordninganda sen gav musten upp.

Håller på att göra i ordning för fotografering av min lägenhet. Fint ska de va i riktig hemnet hej kom och köp stämning. Eller riktigt så kommer det ju inte att bli... har lite föör svårt att plocka undan exakt allt och göra små grupper exakt överallt med ljus och en liten blomma på toaletten, känns på något vis för tillgjort. Men kanske var det detaljbilderna jag föll för i den lägenheten som vi köpt? Svåravgjort det där.. jag försöker mig på ett mellanting.

Annars så är det någon som gör sig påmind jämt och ständigt nu för tiden.. knodden verkar vara av det pigga slaget alla gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar