Att inte klaga och att klaga


Bild: ?



10 Punkter utan ordning, enbart positiva och riktigt jäkla bra just nu

PUNKT Att våren är här på riktigt
PUNKT Att pampas marina restaurangen hade en sådan fantastisk brunch!
PUNKT Att om 15 dagar så kan grannen spela sin skitmusik bäst han vill utan att jag slipper få smärre nervsammanbrott.
PUNKT Att lägenheten i Gröndal kommer att kunna bjuda in till främmande i tid och otid.
PUNKT Att jag bara kan se möjligheter i framtin
PUNKT Att jag har en helt otrolig människa vid min sida
PUNKT Att jag ibland orkar och klarar mer än vad jag tror
PUNKT Att jag funnit de svarta nike air max skorna på rea
PUNKT Att stödstrumpor och halsbrännetuggtabletter underlättar så otroligt
PUNKT Att knodden gör sig påmind när jag behöver det som mest

Så till klagan i en random ordning

PUNKT Att jag får lida som bara den av en promenad
PUNKT Att jag inte kan ha tunna strumpbyxor för att det är så fult med stödstrumpbyxor
PUNKT Att svarta jeans för gravida anses vara en vintervara enligt stället där det är billigt att köpa kläder aka hm
PUNKT sorg och saknad
PUNKT Att jag har grannen i 15 dagar till
PUNKT Att jag känner mig så förbaskat otymplig
PUNKT Att folk blir arga på spotify på samma sätt som om det skulle vara ett statligt organ och inte ett företag likt alla andra som måste få ha en vilja till att tjäna pengar. Det är ju näst intill gratis ändå!

Där tog det slut på klagan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar