Läskigt så bra mornar man kan ha på en annan plats än människobyn.


Har sedan senast haft en helt otroligt skön och trevlig resa till Sälen. Med rödbrända kinder sålt min lägenhet i Solna, ingen direkt vinst, dock sån rätt köpare! Känns mer än bra, så som det ska. Annars jobbar jag vel och försöker tänka på hur man gör där innan Knodden ska komma till verkligheten.
Hade inte reflekterat över det förens det börjades fråga om hur länge jag ska jobba till höger och vänster. Kanske naivt av mig men hur gör man där egentligen?
Jag hade tänkt mig jobba så länge som möjligt.. kanske inte är en sån extremt god idé efter alla frågor och omtankar, jaja. Blir tjockare varje dag i alla fall. Ja gillar de! Dock mycket trevligare när lite färg fastnade på kinderna.


En person klädd för "snöäventyr" verkligheten säger sittandes i solstol i snön i solen på ett fjäll.

1 kommentar: