Grattis kära Emma!

Emma är den gulliga tjejen i mitten. De på sidorna om henne behöver vi inte ha några längre utläggningar om just nu.
Min kära kära Emma har fått Knodd!!
Att vakna till ett sms som säger att en dotter kommit till Emma och Niklas värld har gjort hela min dag.
Som jag skrev här bara för någon vecka sedan så var inget på riktigt förens Emma blivit mamma. Jahapp.. så fort sprang verkligheten igång. Härliga tider! Tur att barnvagnen och babyskyddet är fixat, sängen är ihopmonterad, per har fixat hallongrottor.. ja nu är vi redo för verkligheten antar jag.

2 kommentarer:

  1. Huu vilken konstigt hår jag har på bilden. Beppen våran är här och det känns helt galet fint. Det bästa som kan hända, på riktigt. Lovar. En fråga - vad fyller hallongrottorna för funktion? :) /e

    SvaraRadera
  2. haha hallongrottorna.. ja dom tog slut idag.. funktionen..hmm underhållande mest antar jag, möjligtvis står dom för sockerchockspepp även

    SvaraRadera