Hobbitfötternas revansch men inte bitter

Igår var ju en sån underbar dag. Jag och Per promenerade och fann nya guldplatser, målade lite byrå, såg på serie, åt god mat, hade finfint besök. Jag bakade en bisarrt god kladdkaka och solen lyste sådär lagom varmt. I morse när jag vaknade var jag inte i närheten så pigg som jag hoppades på. Hobbitfötternas revansch var inte av nåde. Men fina fina Frida kom förbi på kaffe & kaka, glass vid sjön och en promenad runt den. Fy farao så jag saknar att ha den tjejen i en stad nära mig åtminstone. Men en dag så!

Så for Frida vidare och jag somnade inte alls otippat. Vad jag sedan vaknar upp till var så fint! En klar målad röd byrå i Knoddens rum! Per hade fixat den klar och jag bara älskar den! Här är en sneakpeak mot Knoddens rum. Sitter för skönt för att palla ta en bild i exakt nuet.. lat människa här.

Nu, snart, the wire!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar