fortfarande helg!


Extrema höjdpunkter...
  • Hela långa helgen har jag varit vaken längre än till tio!
  • Jag har träffat en massa kamrater som jag inte sett på en evighet för jag har i ärlighetens namn inte orkat mer än att komma hem från jobbet och däcka där.
  • Hade besök av en Johanna plus totohund och en Jesper igår när Per bjöd upp till soppa i sin perfekthet.
  • The wire är ju bra! Palla att vi såg ett avsnitt för att sen bara men näää segt. Nu kan jag inte vänta/ gorma över att det är fint väder ute så serietittandet blir lidande.
  • Det är måndag, men vi är lediga. Fler dagar att fira som gör att vi är lediga efterfrågas i framtin!
  • Per målar byrån röd till Knoddens rum, blir störtfint! En vecka och sen får Knodden gärna börja hänga ut med oss i friska luften/ se solen/ osv. Börjar bli trångt, och jo de känns ju som.. mer än skojjigt tihi se hur magen rör sig. Det gör ju ont som bara fan när det vill sig till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar