Om inte Ikea blir det klubb? om inte de, blir det the wire?


Nej, inget Ikea. Kändes som en ytterst dum idé att försöka ta sig dit allena och sedan ta sig därifrån. Imorgon bjuder jag nog upp Per till Ikeamiddag istället så blir det fixat.

Så kom solen fram, suckar över det när andra jublar. Regnet ger mig möjlighet att stanna inne och sova med gott samvete, solen, den sabbar det hela.
Nu börjar ole dole doffleken på om jag ska åka till en finfin superduperhemlig klubb ikväll en stund eller inte? Nackdelen är dock att så snart jag vill åka hem så kommer de andra att dyka upp. Ett fail/fail.

Känns som om det blir the wire ändå. Inte illa någonstans.

2 kommentarer:

  1. Okej, jag ger bloggeriet ett allra sista försök. Peppa mig! :) Ps, kanske sku ge den där serien wire en chans, verkar så vaa.

    SvaraRadera
  2. Bah go for it!! Ge the wire några avsnitt. Kommer igång så helt otroligt bra!!

    SvaraRadera