tur att man verkar glömma fort


Ingenting händer mer än att jag är trött som en jag vet inte vad. Helt otroligt hur trött en människa kan vara! Var hur som haver på bvc igår och allt var så bra och herre min ge så duktig jag är med sånt bra blodtryck! för att inte tala om järnet och hur fint jag följer kurvan!! Har aldrig någonsin fått så mycket beröm över någonting i mitt liv som över saker jag inte på något vis kan påverka själv. Härligt!

Idag står tvätta, sy lite, måla en pall och hämta ut ett paket på listan. Få se om jag fixar någon alls av punkterna.

Det är fasen stört trist att vara tjock såhär. Tur att man verkar glömma hur jobbigt det är, annars skulle vel ingen människa bestämma sig för fler barn?!

4 kommentarer:

  1. Helt klart måste det vara så. Tur att man får glömma vissa saker så att arkivet inte blir fullt ju! :) Fastän det varit tungt och gjort satix ont så kommer jag med stor sannolikhet att vilja ha fler så troll :) Och du, prioritera att hämta ut paketet, det lät roligast!

    SvaraRadera
  2. haha jo paketet är nog roligast, du har rätt. Men det blev tvätt. tänker att det nog är rätt tjusigt att ha rena kläder och sängkläder när Knodden kommer hem för första gången.. ja om den bestämmer sig snart dårå:) Kanske ökar tvätten takten. Hoppas!!

    SvaraRadera
  3. Den där bilden blev till och med jag trött bara av att titta på, och jag är inte ens gravid.. Du måste berätta vad som fanns i paketet sen. Ps. Jag är tillbaka i bloggosfären! :)

    SvaraRadera
  4. wii har sett de! Geka sicken pepp! Har saknat din å Emmas blogg. Bästa sättet att ha lite koll såhär på distansen i alla fall så hejja heja!! Ps. 12juli och det är fam. vågebrant/ Eklund som kommer till norr i typ 2 veckor

    SvaraRadera