jahapp

Några timmar efter hemkomst i onsdags

Man lär sig leva rätt så fort i det här vattenkaoset. Om det inte var för fläktarna och mögglet så hade jag aldrig tvekat att bo kvar här tills dess att det var klart. Vi har bonat in oss i Walters rum och spisen går ju att använda. Diska gör vi i handfatet men vad tusan, det går ju det med.
Att bo i ett uthyrningsrum i källarplan skrämmer mig dock. Rädslan för de stora och jag menar STORA spindlarna som härjade i Karlskrona på källarplan ( när jag läste där ) har inte riktigt gett med sig. Nä jag ljuger egentligen om jag säger att det känns okej. Jag vill nog enbart gråta och gömma mig. Hoppas lite till att badrummet inte går att torka upp med en fläkt. Det skulle innebära att vi måste få ett nytt badrum vilket skulle innebära att det ändå, någon stans skulle kännas lite bättre och mycket mer värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar